Voorbereiding en op reis - Reisverslag uit Wassen, Zwitserland van Toscaneavontuur - WaarBenJij.nu Voorbereiding en op reis - Reisverslag uit Wassen, Zwitserland van Toscaneavontuur - WaarBenJij.nu

Voorbereiding en op reis

Door: Yvonne

10 Juli 2013 | Zwitserland, Wassen

9-7-2013 Om 17.00 uur kwamen we erachter dat niet alles mee kon in de auto, gelukkig had de kIJKSHOP vacuum zakken, een uitvinding, Geweldig, alles (de kleding en lakens en handdoeken werden plat gezogen, hoe het er uit ziet als we straks in Toscane zijn.... geen idee. misschien moet alles gestreken worden, mijn favoriete ding.
We zouden om 5.00 uur vertrekken 10-7-2013 maar het werd 5.30 uur, het was gelukkig rustig op de weg, maar veel wegwerkzaamheden, en ik riep de hele tijd, geweldig he die zakken, kan toch nog de skottel-braai mee. We waren om 15.30 uur bij het hotel in Wassen Zwitserland, heel Zwitsers veel hout, bloembakken, gewoon leuk, na een lekker pilsje zitten/ liggen we nu op bed. Morgen gaan we verder naar ons bed en breakfast in Ricco del Golvo.

• 10 Juli 2013 - 18:39

Anouk :

Ik wens jullie een voorspoedige reis toe en een geweldige tijd!

xx Anouk

• 10 Juli 2013 - 22:26

Netty Duijs:

Hallo rob en yvon
    Hoop dat je lekker slaapt en een goede reis morgen
    Groetjes van ton en netty

• 11 Juli 2013 - 18:01

Elleke:

Geweldig Yvonne,
    Jullie zin al aardig op weg , nog even en dan zijn jullie in Italië.
    Ben erg benieuwd naar jullie avonturen daar.
    Hgroet van Elleke

• 11 Juli 2013 - 20:59

Bas:

Toch nog vlot het hotel bereikt! Lekker slapen en morgen op weg naar Italië!
    Succes met de reis morgen...voorzichtig aan en lees wel hoe het B&B is....zaterdag skypen?
    Groetjes Bas

• 12 Juli 2013 - 00:08

Els Bakker:

Ha Yvon ik zie ja al zitten en steeds reageren over die zakken. Rob zal wel op een keer gezegd hebben schei nu maar uit.
    Een mooie reis gehad begrijp ik over Zwitserland en nu de Gothardtunnel door?
    Lees morgen wel weer verder en een goede reis.
    In welke streek in Italië verblijven jullie de eerste dagen?

Groetjes Henk en Els

• 12 Juli 2013 - 14:24

Jopie De Jong:

Hoe is het met je zakken hoeveel heb je er meegenomen houd die grote zich een beetje rustig haha. Ik vindt het leuk dat wij zo met jullie mee mogen reizen. goede reis en tot horens.
    Groetjes Hans en Jopie.