Camping Le Capanne - Reisverslag uit Riccò del Golfo di Spezia, Italië van Toscaneavontuur - WaarBenJij.nu Camping Le Capanne - Reisverslag uit Riccò del Golfo di Spezia, Italië van Toscaneavontuur - WaarBenJij.nu

Camping Le Capanne

Door: Yvonne en Robert

Blijf op de hoogte en volg

18 Juli 2013 | Italië, Riccò del Golfo di Spezia

18-7-2013 Het heeft even geduurd, maar we hadden geen internet, maar vandaag is het gelukt.Moeten we even terug naar 15-7. We waren om 11.00 uur op de camping. Onze RA manager was bezig onze tent op te zetten, hij bleef 3 dagen bij ons om in te werken, dat was heftig hoor. Met 40 graden een tent schoonmaken , na 3 tenten zag ik sterretjes. Ik nam meteen het besluit om zodra ik wakker ben al vroeg te beginnen, voor mij geen probleem.
Nu begin ik om 7.00 uur heel zachtjes de tenten te doen die vrij komen. De 2e dag hadden we het verschrikkelijk druk van 7.00 tot s'avonds laat bezig geweest, onze manager Kevin werkte ook mee, een schat van een man. Het werken op zich en gasten ontvangen is heel erg leuk, vooral ik moet erg wennen aan de hitte. Ik sliep die avond ook van 10.00 tot 8.00 uur de vlg. dag. De derde dag was geen wissel dag, maar kwam er onverwacht, van een andere camping mensen over, die hadden het niet naar hun zin, dus kwamen ze naar ons, voordat ze op de camping mochten zijn we er van 14.00 uur tot 20.00 uur mee bezig geweest.De moeder van het gezin barstte in tranen uit,het was voor ons echt een situatie om te laten zien dat we onze taak aankunnen en ons mannetje staan na een hele drukke dag. Dat geeft je wel een kick hoor. We gingen maar niet zelf koken, we waren te moe en trakteerden onszelf op een patatje.Vanavond de 4e dag heb ik zelf gekookt,en krijgen we ook meer grip op de taken. Rob heeft gasflessen besteld in het Italiaans via een smsje. Geniet vooral van de foto, ik in mijn werktenue voor onze receptieten, en een foto van onze casa.Lieve groet van ons uit een zeer warm Bibbona.

  • 18 Juli 2013 - 19:00

    Iris:

    Ha lieve Yvon en Robert,
    Nou dat was dan wel even een behoorlijke overgang! Gelukkig is de spits er nu af en kunnen jullie stukje bij beetje je eigen draai geven aan de werkzaamheden die moeten gebeuren! heel veel liefs, iris

  • 18 Juli 2013 - 19:44

    Magda:

    Hallo campingbeheerders,
    Wat leuk jullie belevenissen te mogen volgen. Tja is ff wat anders dan bij de receptie te zitten in een gekoelde omgeving. Maar ja dat was ook niet echt spannend meer je zal dat vast niet missen. Maar dit ...... ik vind het geweldig dat jullie dit aandurven en vind het zo leuk dat je er van geniet het is immers ook een klein beetje vakantie. Als jullie strak doorgewinterde gast ontvangers zijn gaat het je allemaal veel sneller af. Ik blijf jullie leuke verhalen graag volgen.
    Heel veel succes en vooral geniet van Italië en elkaar.
    Liefs Magda

  • 18 Juli 2013 - 21:40

    Netty:

    Hoi Rob en Yvon
    leuk om wat te horen je ziet er best leuk uit in je uniform.
    Lekker dat je het nu een beetje weet hoe het werkt.
    En gelukkig dat het met jou ook weer wat beter gaat.
    Nog heel veel succes met je camping gasten.
    Lieve groetjes van Ton en Netty

  • 18 Juli 2013 - 22:15

    Bas:

    Heftig hoor van dat gezin, maar ik snap de voldoening wel... Heel veel succes met jullie "ritme" vinden: 's ochtends extra hard werken als het nog niet zo warm is en dan hopelijk 's middags wat rustiger aan kunnen doen. Ook prettig dat internet het doet. Tot mails/skype/bels!
    Liefs, Bas, Marijke en de kids

  • 19 Juli 2013 - 20:53

    Cora:

    Hoi Yvon en Rob
    Woensdag j.l. De site van jullie Toscane avontuur van Ineke ontvangen,was namelijk erg benieuwd hoe het jullie verging.
    Ik vind het onwijs dat jullie dit avontuur zijn aangegaan. Morgen (zaterdag) zal een drukke dag worden met alle vertrekkende en komende vakantiegangers. Veel plezier en geniet samen.
    X Cora

  • 19 Juli 2013 - 21:45

    Karin:

    Lieve allebei, bonna sera!!
    Wat een verhaal! Super! En wat een harde werkers.
    Leuk om weer iets te lezen! En, is Robert zijn bestelling goed overgekomen :).
    Nog heel veel succes, alle begin is moeilijk, het wordt
    Vast alleen maar gemakkelijker en leuker!!
    Ciao en veel liefs, karin

  • 19 Juli 2013 - 21:50

    Joost:

    Dat pakje staat je goed, kan je met carnaval ook wel aan. Wat een verhaal, in de snik hitte aan het werk. Even alles omzetten en vol gas. Jullie gaan het zeker fixen. En als de mensen gaan zeuren, stuur je ze maar gewoon weg. Ze hebben vakantie, dus genieten en julie met rust laten. Veel werk plezier, groetjes Joost

  • 23 Juli 2013 - 10:09

    Yvonne Vieveen-Pauw:

    leuke foto's ga zo door!
    groetjes
    Yvonne en Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Juni 2013
Verslag gelezen: 543
Totaal aantal bezoekers 38275

Voorgaande reizen:

25 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 Juli 2013 - 07 Oktober 2013

Toscane

Landen bezocht: