Visite visite........ - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Toscaneavontuur - WaarBenJij.nu Visite visite........ - Reisverslag uit Bibbona, Italië van Toscaneavontuur - WaarBenJij.nu

Visite visite........

Door: Yvonne en Robert

Blijf op de hoogte en volg

02 Augustus 2013 | Italië, Bibbona

Na een onrustige nacht, er werd midden in de nacht op de tent geklopt stond er een Deense jongen, Er zit een muis in onze tent,,, Ja zei Rob wat wil je dan, hij moet er uit, Rob er naar toe, muis was natuurlijk verdwenen, en zei ga maar slapen in tent 5 dan gaan we morgen de muis zoeken. Verder vandaag de dag begonnen met het leuke vooruitzicht dan Saskia en Marco en Sem en Julia langs zouden komen, was erg leuk we hebben in het restaurant wat gedronken en zei hebben de receptietent en onze casa bewonderd, was toch wel heel leuk om even een paar vrienden te ontmoeten.In onze tent hangen foto's van de kinderen en kleinkinderen, Sem riep die ken ik. Tussen de middag gingen ze naar andere vrienden en naar het zwembad, wij zijn nog even met de strandbus naar het strand geweest. Na het avondspreekuur nog even langs bij de Deense familie"muis", ik vroeg of alles okay is, bij mevr, wel meneer. keek wat zuur, doet hij de hele vakantie al, maar de muis was weg, ik adviseerde ze de slaapkabine dicht te houden want er zitten hier ook slangen..... Ik heb er nog geen een gezien, maar volgens de kenners
wel.De dochter van de Deen gilde Snakes my god, nou dan valt een muis wel mee, dus heb ik een betoog gehouden, we zitten midden in de natuur lekker warm weer, dan heb je die beesten, nou in hun land niet zei de Deen.Hij moet nog even
van het campingleven genieten want as dinsdag gaan ze weer weg. Toen had ik nog iets leuks te doen van de organisatie hadden we 500 Selectcamp knuffels gekregen, die ben ik gaan rond brengen, heb ik er zo'n 30 rond gebracht rijdt ik weer terug naar de receptietent, staat er op het plein een klein mannetje te huilen, mevrouw ik ben mijn knuffel kwijt.. nou ik ben ook de beroerdste niet en zeg kijk eens in mijn tas er zit er vast nog wel een voor jouw bij, hij poetste zijn tranen weg. en straalde weer, nou zegt grote zus, als we hem weer vinden brengen we hem weer terug, Tim was het verdrietige mannetje, ik zal hem niet gauw vergeten, een dag met een gouden randje zou Carla van Rheenen zeggen.Dat was het vandaag voor ons, morgen weer een wisseldag, weer nieuwe mensen ontmoeten dit keer 2 Engelse families en Nederlanders.
Goed warm weekend allemaal. Liefs van ons.
Yvonne en Robert

  • 03 Augustus 2013 - 15:14

    Yvonne Vieveen-Pauw:

    hallo luitjes, ik lees dat jullie het daar prima naar de zin hebben...misschien wel langer blijven? zeker met dat mooie weer, Italië is mooi hè!
    prachtige foto's en geniet ervan, doen wij ook van jullie leesvoer!
    groetjes Yvonne&Bert

  • 03 Augustus 2013 - 22:25

    Deborah:

    Wat leuk om Rob's stem even enthousiast door de telefoon te horen komen! Gelijk maar even de belofte van lezen ingelost en : Zo, ik ben weer helemaal op de hoogte ;-) .
    Goed te lezen dat jullie het naar je zin hebben en een beetje een ritme hebben gevonden. Leuke belevenissen met de gasten; ze zullen blij zijn met zulke leuke gasthulpen! Veel succes verder, geniet en ik kijk uit naar de volgende verslagen.

    Zelf hebben we een heerlijke vakantie gehad in Frankrijk; eerst op de camping in het dorp bij mijn ouders, daarna in te haute savoie (De Franse Alpen). Fantastische weken!
    Groetjes, Deborah.

  • 04 Augustus 2013 - 21:40

    Chris En Frenny :

    We zijn inmiddels weer helemaal bijgelezen.
    Leuke foto's ook.
    Geniet maar lekker van de vrije dagen.

    Groetjes van ons

  • 04 Augustus 2013 - 22:40

    Magda:

    Hallo luitjes weer van al jullie verslagen met belevenissen genoten. Jullie zijn al aardig ingeburgerd daar i Italië. Hartstikke stoer om dit aan te durven. Ik wens jullie nog een leuke tijd daar.
    Liefs Magda




  • 04 Augustus 2013 - 23:09

    Saskia:

    Hoi hoi,
    Wij vonden het ook leuk om bij jullie een kijkje in de keuken(tent) te mogen nemen. De koffie was goed, het weer was goed en het was gezellig. La vita e bella! Tot gauw. Grtjs, Saskia, Marco, Julia en Sem

  • 05 Augustus 2013 - 10:02

    Shirley :

    Goede morgen Yvonn,

    Nou wat een leuke verhalen muizen,slangen dat is ook niets voor mij hoor, bah ik moet er niet aan denken hahaha. ik moest er ook om lachen.
    wat een leuke knuffels heb je ook een voor mij ?? of moet ik ook deelnemen aan het camperen om een te bemachtigen.
    Jullie hebben je handen wel vol mee genieten jullie nog maar lekker van.
    Ben benieuwd naar nog meer verhalen.

    Groetjes en veel liefs Shirley

  • 05 Augustus 2013 - 13:27

    Martha Honings:

    Geniet met volle teugen van jullie belevenissen en prachtige verhalen.Leuk dat Saskia met gezin is geweest,lijkt me heel byzonder.Jullie blijven schrijven en wij volgen het op de voet.
    Knuffel van ons

  • 05 Augustus 2013 - 18:42

    Willy En Sikke:

    hoi rob en yvonne , ik lees net die mail van jou als je dat wil doen met die handdoeken, graag scheelt ons een hoop gesjouw en ruimte in de koffer. wat een belevenissen allemaal van jullie, dat je er ook nog s,nachts uit moet is wel wat minder. wij zijn druk aan het aftellen. zaterdag nog maar 3 weken. volgens mij hebben jullie vandaag ook weer een dagje vrij. daar genieten jullie dubbel van denk ik. liefs van ons.

  • 07 Augustus 2013 - 21:14

    Annelies:

    Leuk om weer alle belevenissen mee te lezen en moet even grinniken om de taakverdeling. Yvonne de knuffels en Rob de WC pot poetsen -:) en klinkt erg leuk om al die mensen te ontmoeten. Hoe is het jullie Italiaans, lukt dat een beetje? Veel plezier en lieve groetjes Annelies

  • 08 Augustus 2013 - 16:53

    Bas:

    Wat een zeurpieten die Denen; ga dan niet kamperen. Wij zijn vandaag bij de vrijbuiter geweest om de laatste kampeer artikelen te kopen en zijn er helemaal klaar voor. Spreken/chatten zondagavond nog wel even met elkaar enne.. de kids willen ook wel zo'n knuffel :-)
    Liefs van ons

  • 10 Augustus 2013 - 14:15

    Hannie:

    Hallo Rob en Yvonne.

    Wat zullen jullie genieten.
    Lijkt me super leuk om eens mee te maken.
    Wel druk, zoals je schrijft maar wel een leuke ervaring.

    geniet maar lekker. Ik lees met plezier jullie verslag.

    lieve groetjes Hannie en Fred.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Juni 2013
Verslag gelezen: 711
Totaal aantal bezoekers 38274

Voorgaande reizen:

25 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

10 Juli 2013 - 07 Oktober 2013

Toscane

Landen bezocht: